زندگي مامان ، مارالزندگي مامان ، مارال، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

مـــــارال هدیه ناب خدا

تازه های عشق مامان

1390/10/4 19:24
نویسنده : مامان مارال
439 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان تازه یاد گرفتی که دست بزنی ، مخصوصا اگه صدای موسیقی رو بشنوی فورا دست می زنی ، مثل امروز صبح که با گریه از خواب بیدار شدی و تا من تلویزیون رو روشن کردم با صدای منصور ( خواننده ) شروع کردی به دست زدن و کلا یادت رفت که داشتی گریه میکردی.

چند روز پیش که اومدم مهد که بهت سر بزنم تصمیم گرفتم نیم ساعتی بیارمت شرکت و تو هم از خدا خواسته خوشحال شده بودی که یه جای جدید اومدی و تا دلت میخواست می تونستی فضولی کنی و البته که این حس کنجکاوی قندعسل تمومی نداره .

 

 

امروز هم نزدیک مهد یه استاپ داشتیم و پرنسس مامان به فضولی اش ادامه میده  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیرعلی
23 آذر 90 1:05
سلام. نی نی شما تقریبا همسن نی نی منه.برا همین دوستش دارم ودوست دارم منو بلینکی.مرسی:منم شما را لینک میکنم
داریوش
6 فروردین 91 14:28
الهی فدای اون دست و پاهای کوچولوت بشم